Snöigt värre!

Det snöar rätt så kraftigt ute nu, och det är väldigt kallt tycker jag :P tur att jag hann få min jacka innan snövädret!

Kom nyss hem från stan, jag och pappa hämtade joss på hemköp sen passade vi på att handla lite :)
Påvägen hem svängade vi in hos jens så att jag kunnde hämta min väska som jag ska ha hämtat i en veckas tid nu men inte ha orkat gjort det, men nu är den hemma igen och jag kan andvända min kära platttång igen. Han har även packat ner emms kläder så jag får väl gå över med dom till henne :)
Nä nu väntar tv:n :)
Förresten så kom joss till skolan alldeles efter att jag hade skrivit ett inlägg att hon inte var på skolan.Bra det, hon hade bara "försovit sig" vilket jag vet att hon inte gjorde :P
Imorron ska jag till tandläkaren, och jag gruvar mig vill inte gå dit själv :/  tror att joss följer med mig :D
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0