Tandläkarbesök

Kom nyss hem från  skolan jag och joss fick sluta tidigare, tur vi har! Innan den lektionen var jag hos tandläkaren, jag hade inga hål, men skulle sluta dricka appelsin juice för att det hade frätt så mycket på mina tänder, och jag dricker väldigt mycke juice vilket jag nu får ta och sluta med :P Joss var snäll ich följde med mig till tandläkaren. Ett stort tack till henne! :D
Nu ska jag nog lägga mig och sova en stund, har så himla ont i huvudet. Senare kommer joss hit igen, då blir det ugly betty och dh, sen sover hon nog över inatt igen :P
imorgon bitti ska våran klass till övik och gå på make up store och sånt, ska bli roligt, kommer dock tillbaka vid halv sex, så jag får inte träffa markus på skolan nått :/

Sen har jag ju läst att emmali ska ta hål i naveln idag, det kommer bli jätte fint tror jag! och emmali det gjorde inte så himla ont, så du kan nog vara lugn :D
ajja skriver kanske mer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0