ÅÅH!

less jag blir jag hade skreve ett långt inlägg sen blev det nå fel så allt åkte bort, men det är smällar man får ta antar jag?
orkar iaf inte skriva om allt, skriver bara lite kort att igår sovde jag ju hos emmali som säkert alla redan vet, kvällen börgade med att jag emmali emil och markus åkte till joel och kollade på film, mysigt, sen åkte vi till bollsta och hämtade anton, tillbaka till stugan igen, fikade gó mackor, sen bjöds det på en iskall moppe tur till "gråhuset" tur att det inte är så lång dit :P
Väl där kollade vi klart på en film som vi påbörgat innan vi åkte till joel sen la vi oss. Sen vaknade vi vid nio imorse, fixade iordning oss satt vid datorn en stund sen kom pappa och hämtade mig vid tolv tiden.
Nu sitter jag bara här, har även hunnit med en sväng till sundsvall med mamma och benjamin, roligt att umgås med mammsen lite oxå ^^
Haré bra gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0