Här kommer ett inlägg bara för min söta vän emmali

Ja som ni kanske märker så skriver jag nästan aldrig i min blogg, och det beror på orken, jag orkar helt enkelt inte lägga ner en massa tid på att skriva :P
men nu sa emmali att jag skulle skriva mer här, får se hur det blir som med den saken, en sak är iaf säker och det är att jag skriver det här inlägget just för henne <3
iaf jag och joss sitter här i köket och pluggar, treviligt har vi.
Förresten igår fick vi våra sminkbälten och nästa vecka får vi våra penslar, lycklig, och idag fick vi våra dockhuvuden som vi ska göra uppsättningar på. Vi fick prova på inbackade flätor idag, jag var mycket dålig på det, men hurä re man säger ? träning ger f'rdighet? så det är väl bara för mig att träna på det! '
Vi fick även börja sminka lite lätt idag, vi började med ögonskuggor, vi skulle välja ut en sljus och en mörk, och ni som inte provat, prova he lite vatten på eran pensel innan ni tar den ögonskugga ni ska ha, det blir nämligen en annanfärg, iaf på vissa :)
Igår på hälsan fick vi dansa afrikansk dan, såg väldigt roligt ut, och det var faktiskt rätt roligt oxå, vi fikc även göra kisesisk ögon massage och nån avsalppningsövning.
Hv08, klassen med ett stort + i kanten!
Jaja nu ska jag vara lite social med joss :)

Puss på er, och en extra stor puss på emmali :D  <3

Kommentarer
Postat av: emmali

GULLUNGE!

2008-10-10 @ 06:30:11
URL: http://emmaliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0