Höstligt

Ja nu känns det verkligen att vi är påväg mot kallare tider, fryser som bara den!
Sitter på biblan nu så det blir ett extremt kort inlägg, för jag sitter nämligen här med joss, och vi ska gå och möta hennes pappa och fråga om vi får låna pengar och sedan gå och äta sallad. Mumma!
Sen ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, blir väl att träna på engelskan och kolla lite på tv, just ja, idag är det ju desperate houswife, eller hur det nu stavas, det måste jag se på :P
men nu tjatar joss på mig att vi ska gå, så haré bra gott folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0