Trött, ja det är bara förnamnet

Jag är så jävla trött rent ut sakt, kan  bero på gårdagen men jag är alltid trött, vad kan det vara ? Börja känna mig less på det nu!
men iaf vi hade väldigt roligt igår även om vi inte stannade så himla länge, var hur trött som helst, somnade iaf väldigt snabbt hemma hos joss sen.
och ja jag och joss har skämmt ut oss och ringt till massa, pinsamt det kommer bli på måndag på skolan, men det är smällar man får ta.
Idag ska jag iaf vara med min bästaste vän emmali. Det var ett bra tag sen sist, och jag tycker att det går alldeles för länge mellan gångerna vi träffas, men iaf idag får jag äntligen träffa hon, vilket gillas!
Vet inte riktigt vad vi ska göra, vi hittar nog på nått :)
Nä nu ska jag fortsätta läsa lite bloggar, haré gött allesammans!

Kommentarer
Postat av: emmali

längtas :D

2008-10-11 @ 15:16:39
URL: http://emmaliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0