Hej

Va ett tag sen sist nu igen, jag är ingen riktig bloggare om man säger så :P
Men iaf, nu sitter jag på skolan, har lektion gör inte så himla mycket, har nyss varit ute och fotograferat lite, roligt hade vi, och igår på idrott hade vi as jävla roligt :D 
menmen joss ska iaf börja på hantverk vill oxå de men det blir nog inte så för min del. Tråk det blir när hon slutar, jag som hade hoppats på 3 roliga år till med henne, men så blev det ju inte :/ Hoppas att hon kommer trivas i den klassen och så iaf :)
Nu ska jag inte skriva så mkt mer :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0