Jag slänger in ett litet inlägg

Ja idag är jag hemma från skolan, mådde inge bra igår kväll men mådde bra i morse, men jag ville inte till skolan helt enkelt. Det känndes så himla bra första veckan, jag hade hittat en ny vän ( frida) oxå var jag med joss, men nu har ju båda dom bytt och jag är själv kvar. Jag läser på alla andras bloggar m.m att åååh va jag trivs i min klass åh va roligt vi har, jag vill oxå gå i en klass där jag trivs!!!
Jag vill byta till hv men där skulle jag  aldrig kunna gå. Sen skulle jag vilja flytta till sundsvall och gå media där. Jag och joss pratade om det idag, gud va roligt vi skulle ha! menmen det är ju bara att glömma, det skulle jag aldrig få. Nä nu ska jag inte gnälla nå mer, hejs!

Kommentarer
Postat av: Frida rydberg

Jag hoppas att du trivs snart ! !:) eller så tycker jag att du ska byta!:)

2008-09-08 @ 20:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0