Utmaning

Reglerna:

Svara på alla frågor. Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana

dem i deras bloggar, be dem läsa din.

Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!



1. Vilken mat äter du ofta?

makaroner och köttbullar


2. När du är på kalas, är du den person som sitter eller du hjälper till att duka av?

jag vet inte, brukar inte vara på kalas så ofta.


3. Var sitter du helst när du bloggar?

vid mitt skrivbord där jag har min dator :)


4. Köper du ofta Triss?

Nej, typ aldrig


5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?

Turkiet med bästaste emmali! :D

6. Vilken Tv-kanal tittar du på mest?

4:an 3:an eller mTV men jag kollar inte på tv så ofta :P


Jag utmanar:
Alla som vill göra det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0