Det vart folketspark med hilda och emelie :)

Hilda och emelie kom till mig vid åtta tiden igår. Satt hemma hos mig en stund och lyssnade på musik och så. Sen vid halv tio fixade vi skjuts till folketspark, där stog vi först och väntade på joss och sassa ett tag. Var på parken till ett sen begav vi oss mot stan och till anders. Var där ett tag sen kom daniella och hämtade oss. När vi kom hem åt vi lite sen la vi oss och pratade tills vi somnade. Vaknade vid elva idag, emelie och hilda åkte hem sen började jag med svenskan är inte riktigt klar ska göra resten ikväll. Måste även börja plugga lite matte sen eftersom vi har matte prov i morgon och jag fattar inte ett skit rent ut sagt! Lite bilder sen igår kommer ikväll eller imorogn!
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: ohja

josefin vigren är en alkis!

2009-12-20 @ 18:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0