Julafton+magsjuka

Ja min jul blev ju inte riktigt som planerat. Ligger nämligen i magsjuka. Var i sundsvall igår med Joss och familjen. Jag och joss bestämmde dock oss för att ta en senare buss hem för joss skulle klippa sig och så. Väl på bussen började jag må jätte illa. Spydde några gånger där och det var inte bara jag som gjorde det, även en lite flicka mådde inte så bra, och så har det hållit på hela natten. Ligger fortfarande i sängen som jag har gjort hela dan. Har endast fått i mig en kötbulle och en skink-skiva från julbordet. Aja det finns inget att göra åt. Hoppas att ni alla får en riktigt god jul alla fall! :)



Tur att jag hade Joss med mig igår! TACK. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0