en mätt emma

Har nyss ätit tacos elr hur det nu stavas, var jätte gott och jag är jätte mätt :)
Skolan idag gick bra. På idrotten var jag och joss på träningsverkstan, ska börja träna där, det blir bra eftersom jag aldrig rör på mig :P Efter skolan väntade jag på markus över två timmar, som tur var så höll joss mig sällskap, när han kom gick jag markus jens sandra och emma till jeanskällaren, jens köpte massa kläder och markus köpte en tshirt :)
Sen åkte emma och sandra hem och jag jens och markus gick på dollar, där blev det ett skrattanfall för min och jens del, sen gick vi hem, och ja somsagt nu har jag nyss äte :P
Vet inte vad som händer sen, jag och markus har iaf tio månader idag <333
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0