...

Tänkte börja med att berätta vad jag hade för mig igår kväll! Jag och markus följde med jens på gårn, där var bla sandra e, sandra k, emma med fler, och jag ringde dit joss så vi satt där och prata och kollade på lets dance, mycket roligt!
Sen tog jag och makrus tjugo i tion bussen hem till han, och hans mormor och morfar var på revy och markus hade sagt att vi skulle sova hemma hos mig, så vi fick stå ute och vänta typ en timme innan dom kom hem :P
När vi väl kom in spelade markus lite xbox och jag somnade var så himla trött. Idag vaknad ejag vid tio, väckte markus sen kollade jag på big momma två, sen gick vi ner och åt lite frukost sen kom pappa och hämtade mig vid tolv. Nu sitter jag bara här och väntar på att joss ska komma, när hon kommer kaa vi fixa iordning oss sen gå till carro, jag hoppas iaf på en lyckad kväll!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0