Fest stod på schemat!

Japp så var det, det började med att jag och joss hade lika tråkigt, och så sa hon mendu carro har fest ska vi gå, och så bar det av till carro, men först kom joss till mig vid sex tiden, vi fixade iorning oss och så, sen gick vi till carro vid åtta. Jag måste säga att det var roligaste kvällen på väldigt väldigt länge så ett stort tack ska joss ha för att hon gjorde kvällen så bra, och ett stort tack till carro oxå för att hon va så snäll så att vi fick komma :D
Det började med att vi spelade "hej knäckt " efter det kom det massa fler folk och ja joss blev allt mer full på ren svenska, hahah så vi satt i en fotöj och bara skratta åt ja jag vet inte rikitgt vad, sen skulle vi kolla oss i spegeln samtidigt så vi knockade ihop huvvrna, så de blev en jädrans smäll, gjorde faktiskt rätt så ont, alla i köket börja skratta, lite pinigt :P
Vid halv tolg gick vi därifrån, och gick ut och kollade runt lite , och de va typ de roligaste på hela kvällen, joss och jag hade ju klackskor och de va ingen höjdare kan jag lova, haha gud vad joss ramlade och eftersom jagg höll i henne ramla jag oxå, sen typ gick vi runt och sjön och joss pratade bara på engelska, rolig tjej det kan jag lova! :D
Kom hem rätt så tidigt redan vid halv, ett då satte vi oss vid datorn och skratta åt alla bilder vi tagit under kvällen, sen gick vi och la oss och prata till typ halv tre.
Vaknade vid tio idag, väckte joss sen åkte hon em vid tolv kanske, och då gick jag och mamma ut vi var ute cirka två timmar, riktigt skönt väder var det ute. Sen har jag typ bara sutte vid datorn, kanske ska gå ut och gå med emma ett tag snart faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0