Första skoldagen efter lovet!

Ja nu har jag snart avverkat första dagen efter jullovet, det har väl gått relatift bra tycker jag, ganska lugn dag, vilket är en mycket bra start :)
Sitter just nu i datasalen vi ska ha nått grupparbete och jag är med veronica, men hemsidan vi ska "jobba" med alltså söka all fakta på står bara på engelska, så vi ska fråga om vi får ta nått annat att skriva om, tror inte att vi får det men man kan ju alltid hoppas! Efter den här lektionen har vi bara idrott och det är bara några som har kläder med sig så hoppas att vi inte behöver ha någon idrott, menmen det lär man väl få göra nått annat isf. När jag kommer hem ska jag äta nått för jag är vrååålhungrig. Sen tror jag att markus kommer, vet inte vad vi ska hitta på men han har iaf träning ikväll så kanske åker och kollar på den, får se. Jaja nu ska jag bladdra lite med joss som sitter här breve :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0