Godmorgon

Jag bloggade inget igår eftersom jag var allmänt lat, vi hade ännu en slapp dag på skolan, hade bara två lektioner slutade redan vid halv 11, men jag och emma va kvar på skolan till typ kvart i tolv, sen gick vi hem. när jag kom hem satte jag mig direkt här vid datorn, sen kollade jag på tv och så hela kvällen. Vill beställa lösår, men får se hur det blir som med den saken :P

Har nyss gjort iordning mig och ska snart åka till skolan, är väldigt trött så jag är inte så sugen på skola just nu, känns som att jag bara kommer sitta och hänga och inte kunna koncentrera mig när jag är såhär trött, menmen får hoppas att det går bra ändå,
Det blev ett kort inlägg som vanligt men nu ska jag dra mig ifrån datorn, ha en bra dag allesammans! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0