Helgens händelser

Fredag: Jag slutade vid halv ett, mötte emmali sen gick vi på stan en sväng, jag köpte lite saker på anybody för mitt presentkort. Sen åkte vi hem till mig, åt sen vid fyra åkte vi tillbaka till stan, vi skulle ju nämligen gå på bio, och det var svinkallt så vi passade på att åka med pappa när han skulle till jobbet, så vi kikade i litem er affärer sen satt vi och prata på bibblan, sen gick vi på hemköp och köpte lite gotta, när klockan väl var strax efter sex började dom släppa in allt folk, och då träffade jag även joss, så hon och jennifer satt med mig emmali och markus inne i biosalongen, kul! Nu kanske ni vill veta vilken film vi såg på oxå, vi såg twilight, kanske har skrivit tidigare att jag skulle se den, kommer inte ihåg :P
Den var iaf riktigt bra, sen efter filmen gick vi hem till mig, emmali och markus skulle sova hos mig, så vi kollade lite på tv sen gick vi och la oss, det blev en rätt så tidig kväll.

Lördag: Vaknade vid halv elva, gjorde iordning oss sen gick vi direkt på stan, emmali skulle ta en buss hem och jag och markus skulle köpa en blomma till kalle, eftersom vi skulle på 70års fest.. Sen gick vi hem, markus åkte hem och jag duschade och fixade mig lite ingör kvällen, sne vid fyra åkte jag till markus, sen åkte vi direkt till nyland, Skriver inte så mycket om kvällen mer än att jag hade en väldigt trevlig kväll, och att det var väldigt roligt att umgås med melina igen, det var så länge sen. Vi hade iaf väldigt roligt, iaf jag, åkte hem vid halv ett, sen spelade markus lite xbox, sen somnade vi rätt så fort.

Söndag: Vaknade vid elva, kollade lite på film sen gjorde vi iordning oss, vart en rätt så slapp söndag, åt mat, dack kom en sväng kollade på ännu en film, spelade lite på xboxen gick en sväng till bollsta och tillbaka för att köpa godis, sen åkte jag hem vid 8, när jag kom hem satte jag mig vid datorn en sväng, sen la jag mig rätt tidigt.

Måndag: Började en ny vecka med att försova mig en timme, så jag hade bara en timme på mig att fixa mig och så, så ja det blev väldigt snäft med tid om man säger så, gick till skolan vid 8, hade svenska då, efter det hade vi matte sen engelska, sen skulle vi ha bild, men vi är klar med allt och ska inte ha det nå mer, så vi behövde inte ha nån bild, så då gick jag joss och sofie och åt ist, sen hade vi data, där gjorde jag inte så mkt, sen slutade vi, gick hem med emms, har nyss äte och sove en stund, nu väntar tv:n sen matteböckerna, prov imorron :/

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0