ingen rubrik

Fredag: Skolan, sen väntade jag på melirna tills halv två, när on slutade gick vi på stan, där köpte vi ett par skor var, på rean, sen gick vi hem till mig, satt och pratade lite tills maten var kvar vi åt tacos, sen åkte vi till hemköp och köpte en massa onyttigheter, sen väntade tv:n på oss, så vi kollade på let´s dance efter det kollade vi på mord i sinnet, har inte sett det förrut men det va faktiskt rätt så bra, sen la vi oss vid två, bra kväll! :)

Lördag: Vi vaknade vid tio, åt och satt vid datorn ett tag, sen åkte melina hem vid halv ett, då duschade jag och gjorde iordning mig sen åkte jag till markus, på kvällen gick vi till dack och där hade dom flera ormar som markus höll sen typ kastade dom ormarna i mitt knä och ville at tjag skulle känna på dom, men fy va rädd jag va kan jag lova, alla tyckte att jag var så töntig men vadå dom är ju läskig? :S sen hade dom en ormbäbis en anakonda tror jag att det va och den höll jag i sen bet den mig, då vart jag riktigt rädd :O efter nån timme gick vi hem till markus igen, spelade lite xbox, sen la vi oss rätt tidigt!

Söndag: Vaknade vid halv elva, gjorde mig iordning sen ringde jag joss efter vägen och frågade om hon skulle följa med till sundsvall, så hon gjorde iordning sig snabbt sen följde hon med oss, när vi väl kom fram till sundsvall åt vi på donken sen började vi kolla i affärer, vi fyndade lite på rean, sen nu sitter vi bara vid datorn, vi ska väl snart plugga lite matte inför omprovet imorron, sen sover joss här inatt, aja, men vi hörsa :)

Kommentarer
Postat av: Melina

låter som en bra helg :)

2009-01-26 @ 17:22:16
URL: http://melmy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0