ingen rubrik

Har inte bloggat på ett bra tag nu vilket beror på att jag har gjort massa andra saker, och jag ska börja skriva att i måndas var jag, mamma, benjamin, markus, melinda, birgitta och tova i sundsvall, hittade några få klädesplagg på rean, men jag blir så less jag vill ha nya kläder men hittar aldrig nått!
Aja nu får det vara slut på gnällandet. I går åkte vi, alla som jag räknade upp några rader innan plus tim till paradisbadet, mycker toligt varé, sen när vi kom hem åkte jag till markus där natten spenderades, vi kollade på film och spelade lite, mysigt! Sen kom pappa och hämtade mig vid två idag och sen dess har jag bara suttit här.

En sak till, jag som alla andra tycker att det är jätte hemskt det som hänt med arvid, jag kännde han inte men jag visste vem det var, och även fast jag inte kännde han så tycker jag att det är jätte hemskt, och man blir så himla deppig när nått sånt här händer!
R.i.p arvid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0