Kort inlägg


Som rubriken lyder, tänkte bara skriva lite om min dag. Vaknade vid halv tion ovanligt nog, duschade och sminkade mig och så, sen åkte birgitta, melinda och tova hem, känns faktiskt lite tomt nu när dom har varit här ett tag nu, men vi träffas väl nått framöver igen :)
Iaf när dom hade åkte åkte pappa jag och bennis på stan en sväng, jag passade på att klippa min lugg som blivit alldeles förlång, sen köpte jag ett par jeans på rea inne på lilo girl, efter det åkte vi hem igen, och precis när vi kommit innanför dörren kom markus hit, vi åt skräpmat och markus satt vid datorn ett tag, sen åkte pappa och jobba så jag tog benjamin tills mamma kom hem :)
Skola imorron, känner mig inte så jätte taggad men det ska nog gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0