Långsjön

Sitter just nu i långsjön hemma hos emmali med emmali, emil, markus och hampus, mycket trevligt! :)
Idag har det inte hänt så mkt har sutte vid datorn och sen umgåtts lite med våra främmande, birgitta tova och melinda är nämligen hemma hos oss.
Jaja jag orkar inte skriva så mkt om nyårsafton, det var väldigt roligt till en början men sen blev de massa tjaffs mellan nåra vet inte riktigt om vad men jag hade ändå en riktigt trevlig kväll, jag var i bollsta, sen slutade även denna nyår hemma hos melina :)
Sen kom sofia och hämtade mig och markus och skjutsade hem oss :)
Nä nu ska jag vara lite social med folket :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0