Lugn dag!

Ja det har somsagt varit en väldigt rugn dag på skolan idag. Dagen började med att vi hade svenska och där hade vi redovisningar, jag joss och jolina redovisade om art decó. Efter det had evi matte, sen engelska. Sen skulle vi ju egentligen ha lunch men den skippade jag och joss vilket vi brukar göra på måndagar, så vi gick och hade bild ist, sen datakunskap, där fick vi hålla på och fixa&trixa med pover point, rätt så roligt faktiskt. Sen slutade vi men jag och joss va kvar på skolan ett tag, och för att fördriva tiden lite så gick vi till "caffan" och köpte varsin macka en banan en mandarin och jag köpte även en risifrutti, efter de va jag mätt och belåten. Vi hade rätt så roligt under den stunden vi åt, som alla säkert redan vet så får ju jag och joss våra "damp" utbrått då vi bara skrattar till vad som helst, så det kom ut en lärare och frågade vart man får tag på sånna piller så man skrattar så mycket, haha xD
Jaja vid två tiden gick vi på träningsverkstan och väntade på att en skulle komma och hjälpa mig med maskinerna, för jag ska nämligen börja träna där, skönt att komma igång, känns bra efter att man har tränat oxå! Vi var där till halv fem unjefär sen gick jag hem, och här sitter jag nu, sen tror jag att jag ska följa med mamma och handla, sen börja träna lite på engelska läxan!
Tjiiing :)

Vill bara krama om dig m <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0