Sjuk

Ja det är precis vad jag är just nu, riktigt förkyld, kämpade i skolan mån tis och ons för att orka vara kvar där, men nu är jag riktigt risig, så jag har varit hemma och vilat idag, kommer nog även vara hemma imorron, vill ju bli frisk snart, så himla tråkigt att bara ligga hemma hela dagarna.
Men jag ska iaf summera min vecka lite. I måndags hade vi våran första el lektion, jag satt mest och hände över bänken pågrund av en sprängande huvudvärk, men den lektionen var iaf en väldigt rolig lektion, de strömmade in massa lärare sen gjorde läraren bara en massa rebusar, och vi fick stå på bänkarna och sjunga för camilla som på söndag fyller år :)
Sen på tisdan var det en rätt så kort dag, matteomprov sen en hv lektion sen slutade vi, så jag gick hem la mig och sov ett tag sen kom emma och vi kollade på deep blue sea och "tränade", det var iaf väldigt roligt.
Onsdag, då hade vi hv hela dagen, kännde mig verkligen inte pigg, men va kvar på skolan ändå, vi fick rulla in hår på spolar och så, väldigt roligt faktiskt, sen idag har jag ju då varit hemma, kollat på tv hela dan. Sen igår kväll fick benjamin åka in på sjikhuset, han har hög feber och varken äter elr dricker så han ligger där med dropp, hoppas han kommer hem snart, tycker ås synd om lillhjärtat mitt <3

Sen saknar jag markus oxå, har inte umgåtts med han på snart en vecka, och det är mycket för mig iaf, älskar han så himla mycket, om han bara visste <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0