Skola och ett nytt schema

Ja skolan idag har varit lugnt och bra, började med engelska, sen fortsatte dagen med smink, vi hade nina i smink idag, och fick måla lite olika saker med kajalpenna medmera, sen hade vi lunch och efter lunchen kollade vi på she´s the man, de va väldigt rolig och det blev väldigt mycket skratt på den lektionen, sen efter det hade vi idrott, jag och joss simmade, det var bara vi i bassänge, vi simmade 20 längder på tid, senväntade jag på emma, för jag slutade tidigare än dom som hade "vanlig" idrott, sen gick vi hem elr efter typ halva vägen kom pappa och skulle precis in på stan för att hämta pizza som han hade beställt, så vi göljde med sen fick vi ju då skjuts hem, skönt att slippa gå, haha ja jag vet jag är väldigt lat av mig :P
När jag kom hem kollade jag på oth och las vegas och snart kommer markus elr om unjefär en timme, vi skulle egentligen gå och simma med emma eftersom det är öppet länge idag, men emma ville inte simma nått så då vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på för nått, markus sover här inatt.
Imorron äre ju först skola, på idrotten ska jag träna mitt sista pass innan jag får kortet, sen efter skolan ska ag vänta på melina tills hon slutar, sen ska vi gå på stan och äta lite och så, det blir kul :)
Just ja jag skrev ju i rubriken att vi hade fått nytt schema och det är just vad vi har fått de, elr inte helt nyss det är lite ändringar och så, verkar som att det är bra iaf :) 
nu ska jag avsluta skrivandet, så ni får ha det så bra allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0