Vinterväder

                                        




Idag har det varit riktigt vinterväder, soligt och minus 17 grader unjefär, menmen la oss vid fyra igår natt, och vaknade vi halv tio av att helen kom till "grå" huset och sa nu åker jag till kramfors, och då flög jag upp ur sängen och sa att vi skulle åka med, så vi packade ihop våra saker och begav oss mot kramfors, sen när vi kom hem klädde jag markus och melinda på oss varma kläder och begav oss mot jens, där kollade vi på film sen gick vi hem igen. När vi kom hem kollade vi på nån film med benjamin sen åkte markus hem, och jag la mig en stund elr jag sov väl en och en halv timme, sen väckte melinda mig och det var dax för mat, nu sitter jag bara här och vet inte alls vad jag ska göra?
Förresten igår stog jag emmali och emil i antons fönster och kollade på stjärnorna och jag såg hela nio stjärnfall :O
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0