Dålig uppdatering

Ja jag vet, förlåt, men det var nämligen såhär att jag skulle skriva er ett långt inlägg igår om min dag ,men då när jag kom hem från Joss vid 11 så kom det upp en sak som jag blev rasande över och då vare ingen ide att börja skriva massa här, för det skulle inte bli så roligt att läsa, så ist la jag mig och sov, sen så får jag väl skriva idag om både min gårda och idag, plus att jag ska lägga upp lite bilder :)

Jag kan ju börja med att berätta lite om min gårdag. Jag vaknade till vid halv sju när emmali klev upp och skulle fixa sig inför jobbet, sen somnade jag snabbt om igen, tills hon skrev ett sms, jag svarade på de och somnade om ännu en gång tills anton skrev och väckte mig, haha men efter det fick jag sova nån timme till tills det var dax att kliva upp igen, för då skulle jag nämligen hämta emmali i Nyland. Somsagt åkte till nyland hämtade henne, vi gick även in på ica en sväng för hon va hungrig och köpte då en stor cokladkaka och en pigelin (smart val) haha, sen åkte vi vidare hem till henne igen, där satt vi vid datorn ett tag sen gick vi ut och knäppte lite kort, därefter åkte jag hem. När jag väl hade kommit hem åt jag, sen skrev jag till joss och råga om jag skulle komma nått och ja vad tror ni hon svara? Självklart ville hon att jag skulle komma (a) När jag kom till henne gick vi till stan för hon skulle sola, jag köpte kakor som jag satt och snaska på medans jag väntade på att hon skulle bli klar, sen slängde jag halva paketet för då vart det för mycket. När hon hade sola klart gick vi hem till henne, gjorde oss varsin billys och satte oss i tvsoffan för att kolla på "bombay dream" gammal film jag vet men den är så rolig, vissa delar iaf, haha. Sen åkte jag hem vid elva tiden, kom hem vart på dåligt humör och la mig.

Idag vaknade jag vid halv nio, klev upp passade söt benjamin ett tag, sen gjorde vi iordning oss (mamma, benjamin och jag) sen åkte vi till Sollefteå där kollade vi i affärer och åt strips, mysigt att bara umgås med mamma en dag. Åkte hem satte mig vid datorn ett tag sen la jag mig somnade såklart, sov i cirka en timme, vaknade klev upp, åkte och sola med mamma, sen efter var vi och kollade där inne i solariet där dom har nagelverkstad och mamma har beställt tid att göra sånna där naglar, hon ska även beställa tid till mig, så snart får jag äntligen lite längre naglar även om det då är fejk! Det kostar 400 kr om man vill ha med fransk manikyr och 250kr tror jag om man bara vill ha vanliga naglar, rätt bra pris ändå. Efter att vi hade stått där och surrat ett tag åkte vi hem igen, och jag bytte bara bil sen åkte jag med pappa och vi övningskörde, det gick väl rätt så bra, fick panik en gång när jag var påbäg upp i slänten, men annars så, det går bara bättre och bättre om man säger så :)
Nä nu ska jag inte tråka ut er så mycket mer, skriver väl mera imorrgon nån gång!
Puss så länge










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0