Ett inlägg för joss skull

Ja jag hade inte tänkt att skriva nått ikväll, jag är irriterad och allt är skit! men det blir ialla fall ett kort inlägg.

Dagen började med att jaag och emmali åkte till stekhuset där fixade jag mina naglar och emmali solade lite emellan åt medans hon väntade på att jag skulle bli klar, vilket tog en väldans tid, det tog cirka tre timmar. Vid två tiden kom joss oxå, hon skulle nämligen göra naglar hon med, men eftersom det blev lite försenat så solade hon två gånger, knäppgöken, heheh.

Medans joss fixade sina naglar gick jag och fitade mig till mitt id kort, hatar när man ska fotografera sig, de blir så pinsamt på nå sätt, orkar inte förklara. Efter jag hade gjort det gick vi tillbaka till joss, där var hoon nästan klar, och resultatet på hennes naglar blev väldigt bra, supersnyggt blev det! När hon var klar var klockan sisådär 6, då åkte vi direkt hem till mig allihopa och åt tacos, mycket gott tyckte jag att det var. När vi hade ätit klart skjutsade pappa hem joss, sen tog jag och emmali moppen hem till henne, och här sitter vi nu vid varsinn dator, blir kanske till att kolla på nån film elr så sen, jag får se va vi gör.

Imorgon ska jag hem rätt så tidigt och gå till banken med pappa och fixa mitt ida kort. Sen kanske jg ska vara med emma, hoppas de blir nått av, har knappt umgåtts nått med henne i sommar, tråkigt!
Orkar inte skriva mera nu, skriver nog nåt inlägg i morgon oxå, får se hur humöret är då.
Puss

oj råka göra nått med texten men orkar inte fixa de nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0