Förkyld

Hej!
Det blev inget bloggande för min del igår, men jag kan ju berätta lite kort vad vi gjorde. Vi var inne i borlänge hela dan gick på lite olika affärer och så, sen på kvällen fiskade vi, markus drog upp fyra fiskar på ett kick :P

Idag ska vi in till borlänge igen, vi ska nämligen bada, får se vad som händer efter det!
Jag kan ju oxå berätta att jag har väldigt ont i halsen, svårt att svälja så ont har jag, kan ju kanske bero på att vi va ute och åkte moppe i spö regnet för nån dag sen. Aja nog om det, nu ska vi äta lite sen åka till borlänge. BNi får ha det så bra så länge!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0