Härnösands stadsfest

Som ni kanske har märkt sså har jag inte bloggat på ett par dagar, det beror på att jag har hafft fullt upp, jag har varit på härnösands stadsfest i helgen sen igår var jag så trött så då orkade jag inte!

Fredag: Gick på stan med joss, vi solade sen träffade jag markus en sväng, åkte hem åt, sen började jag fixa iordning mig inför kvällen, emma kom även förbi en sväng och lånade en klännig av mig samt fixade håret lite, sen vid sju tiden kom joss och hennes pappa och hämtade mig. Först åkte vi till bollsta för att hämta Jennifer och Carro sen åkte vi vidare mot härnösand. När vi kom fram dit gick vi in på en pizzeria och satt på toan där ett bra tag och drack lite, sen gick vi och mötte emma och resten av folket på stan, var med dom ett tag sen dök sofie upp, hur roligt som helst att träffa henne har inte sett henne sen vi slutade skolan. Jag och joss var iaf med henne resten av den kvällen, gick in i öltälte träffade några kompisar till joss syrra som va med oss ett tag, sen avslutades kvällen på donken. När vi skulle åka hem virrade vi bort oss i bostadsområdet och åkte runt där i typ en halvtimme, sen kom vi ut vid dollar och då gick det snabbt hemmåt.
Det var iaf en mycket rolig kväll.

Lördag: Vaknade vid tolv, åkte till joss, satt vid datorn ett tag, åt sen kom sassa, jag hoppade in i duschen sen började vi fixa oss. Tomas och Emil kom sedan pch hämtade oss vid sju tiden. Åkte först på nån fest på långgatan sen gick vi vidare till Camilla, det tog ett bra tag att gå eftersom det låg på andra sidan av stan, var iallafall där hela kvällen, gick ner på stan vid elva, gick direkt in i öltälte och där varr vi resten av kvällen, sen avslutades även denna kväll på donken. Sen åkte vi hem tog även ett tag att åka hem denna kväll varför ska jag inte riktigt gå in på!
Riktigt rolig kväll!

Söndag: Jag och Joss vaknade vid halv ett, klev upp åt lite sen åkte vi hem till mig, satt och försökte få in bilder på bdb vilket inte gick så bra eftersom de verkar va nå fle på bdb på min dator, hel knäppt. Sen kom emmali vi satt i sängen och pratade lite sen åkte vi till ullas där vi åt, det var mycket gott, längesen jag åt där. Efter det gick joss hem och jag och emmali tog moppen hem till mig. Kvällen var lugn satt bara vid datorn och kollade på film, rätt så skönt med en lugn kväll efter en fullspeckad helg!

Idag: Vi vaknade vid halv tolv, klev upp fixade oss, åt lite sen tog vi moppen till stan, gick på lite affärer och så, jag hämtade ut mina linser. Sen drog vi hem igen, och nu sitter vi här igen. Sen kommer joss och ska vara med oss :D
Skriver kanske mer ikväll.
Puss








tyvärr äre nå fel så jag får inte in resten av bilderna :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0