Hastigt inlägg

Kom nyss hem eller ja nyss och nyss för cirka en timme sen. men jag har haft fullt upp med att packa, eftersom jag åker bort imorron, kommer hem på torsdag, så det lär inte bli så mycket bloggande under dom dagarna, men det dör ni inte utav va? :P

Idag har jag och pappa varit ute och övningskört, jag har varit ute på "storvägen" för första gången, det gick bra faktiskt, var riktigt roligt. Efter att vi hade kommit hem, la jag mig i sängen och kollade på tv en stund, sen kom papap in och frågade om jag ville följa med till högakusten hotellet och äta, jag ville såklart följa med eftersom jag inte hade nå bättre för mig. Åkte dit satt och åt, jättegod mar, (har dock bara bild på förätten) Benjamin lekte i lekparken medans vi åt. Glömmde att nämna att benjamins mormor är här och hälsar på! Ialla fall, efter att vi hade äte åkte jag mamma och annnalisa till Norrfällsviken och kollade runt lite, det är så fint där ute. Sen påväg hem träffade vi på en älg, den var inte ett dugg rädd vi tutade med bilen och allt, den bara stod där i skogsvrån med spedsade öron, ståtligt djur! Sen när vi kom hem hade pappa rensat jordgubbar så då satte vi oss ute på uterummet och åt det, jag kännde mig lite stressad eftersom jag skulle packa och allt och klockan började bli ganska mycket och jag ska upp tidigt imorron, haha men nu sitter jag här och klockan är alldeles fö mycket!

Men om ni märker att jag inte skriver på ett tag så vet ni ju att det är för att jag är bortrest! men ni får ha det så bra!
Puss











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0