Hemfärd

Ja kära bloggläsare inte för att ni är så många men ändå, jag har inte skrivit på några dagar nu, har inte vela sitta så mycket vid datorn utan umgås med markus istället! Jag kan berätta att jag är hemma nu, och det känns faktiskt lite tråkigt, jag trivs så bra där nere i dalarna :)

Igår kollae vi på film till halv fyra, tusenbröder såklart, sen la vi oss och sov, vi klev nämligen upp vid åtta i orse för att åka till kramfors. Resan gick mycket snabbt tycker jag, Tråkigt att vara utan markus nu när vi umgåtts en hel del, men var så glad för hans skull. Ikväll har jag varit ute i Norrfällsviken med mamma, pappa och benjamin, det har varit riktigt mys, sen när vi kom hem åkte jag och mamma och sola, jag skulle sola tjugo minuter men det var så fruktansvärt varmt så jag fick kliva upp tidigare, åkte hem sen nu sitter jag här. Jag har nämligen nyss beställt mig ett par bruna linser, köpte när jag var i dalarna men det vart fel färg, det var svarta så fick gå och lämna tillbaka dom och så klart så hade dom inga bruna kvar, så himla typiskt, men nu är dom ialla fall beställda, men jag gillar dom inte riktigt ibland ser jag lite suddigt i dom, så får se om det är så den här gången också, i sånna fall får jag väl gå till synoptiken eller vad det nu heter och beställa därifrån istället, vi får se hur det bli som.

Imorron tror jag at tjag ska följa med Joss när hon ska sola, sen på kvällen blir det antingen Solle eller Hsand, vet inte än, har tyvärr hört att vädret inte ska bli allt för bra, lite synd, men hoppas att det blir roligt ändå! Nu ska jag läsa lite bloggar sen kanske lägga mig tidigt ikväll? Får väl se hur länge jag fastnar här, haha.
Puss



( Blev inte så mycket bilder i dalarna eftersom min camera är trasig, kanske har nämt det förrut? )


Kommentarer
Postat av: e m m a l i

Mina linser blir också suddiga ibland, men du måste vara noga med att rengöra dom :)

2009-07-24 @ 17:34:40
URL: http://emmaliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0