Kvälls uppdatering

Ja nu har ännu en dag gått, och den har varit rätt så seg. Jag har inte gjort så mycket mer än att suttit här, klippt gräset, städa badrummen, damma, mitt rum och bädda rent i min säng. Det ska bli så skönt att få lägga sig i en nybäddad säng, ååh underbart! Vad har jag mer gjort då '? Ja inte ett piss faktiskt. Jag har fått reda på att jag är fyra tusen rikare på fredag iallafall, det känns ju bra :)
Sen kanske det blir storsjöyran för mig, får se vad joss säger. Kom på en sak till Jag saknar joss redan :O de är helt sjukt jag jag var med henne i förrgår men saknar henne redan, de är nog därför jag är van att vara med henne dygnet runt nuförtiden, hahah :)

Nä nu har jag inte så mycket mer att berätta, hare bra
Pöss

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej (: funderar på det jag med :D

2009-07-15 @ 21:56:23
URL: http://sandrafahlen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0