kvällsbus med emmali

Min kväll har jag spenderat med emmali, tog moppen till henne vis sju tiden. Så vad har vi gjort då ? Jo vi har varit ute knäppt lite bilder, tage en kvällsfika betående av rostade mackor och o´boy, kan det bli bättre?

Där efter satte vi oss vid datorn och fixade till bilderna osv. Just nu ligger emmali och ska försöka sova och eftersom att jag inte jobbar imorron så sitter jag vid datorn ett tag till, vi hörs imorron!
Puss
Ja som ni ser har emmali råkat klanta sig och trck på nått så texten vart så här, men de överlever ni nog :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0