Lördag

 
 Idag vaknade vi vid halv elva, klev upp duschade, sminka mig sen åt vi, sen tog vi moppen in till borlänge, där gick vi på kupolen i några timmar, sen drog vi vidare till dollar för att köpa oss lite godis och dricka! Sen påvägen hem stannade vi till på en cross bana där var det en massa hopp som vi "hoppade" elr ja vi hoppade inte men det var as roligt, sen när vi kom hem vare grillning som gällde, supergott! :) Efter maten spelade jag och markus lite badminton.

Nu ikväll har vi vare och fiskat, men ikäll förljde även putte med, jag fick fyra små fiskar sen fick putte en as stor men den råkade åka i vattnet igen, även markus fick sig en fisk, riktigt mysigt att bara sitta och meta, sen när vi var klar tog vi puttes epa hem, och det var litetrångt eftersom man bara får sitta två i en sån, och vi fick lite smått panik när vi började närma oss hemmåt, det var nämligen en bil som svängade in efter oss hela tiden sen körde den jätte nära oss sen tänkte den köra om på innsidan av våran bil, alla vi tre vart lite små skrajj om jag ska vara ärlig, men sen när bilen körde om oss var det lite roligt faktisk. haha. När vi kom hem lekte vi ja ni läser rätt vi lekte kurragömma med dunk, och det var riktigt roligt, och nu har vi äte lite kvällsfika ialla fall jag och putte, nu ska vi kolla på en film sen sova!
Ha det så bra allesamman.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0