Nattinatti

Godkväll eller godnatt kanske man säger?
Somsagt joss kom och jag emmali och joss kollade på film, vi kollade på två stycken troja, en var superdålig så vi bytte nästan direkt, sen vid halv tolv skjutsade jag hem joss, det var rätt så kallt att köra moppe den tiden, men tur att vi inte bor så långt ifrån varann. När jag kom hem kollade jag och emmali på ännu en film, Collage tror jag att den heter, den var inte så jätte bra men den gick att kolla på.

Imorgon ska jag upp vid elva tiden, ska nämligen på stekhuset och fixa naglarna då, får väl se hur det blir som. Ska nog sova nu. Skriver imorron.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0