Regn

Ja idag har det spöregnat så gott som hela dagen. Som jag sa igår så började vi kolla på en serie, nämligen tusen bröder och den har vi sutte och kollat på nästan hela dagen, den är så grymt bra! Vi har även vare ute och åkt moppe och ja markus kör som en liten galning, men jag måste erkänna att det är rätt roligt, han har kört i genom as djupa vattenpölar så vi var helt dyngsur när vi kom hem ige, vi hann även med en liten vurpa på halgräset, hahaha :P

Kom nyss hem ifrån jesrusalem , jag markus och putte tog epan dit för att käka en pizza och dom har så himla goda pizzor där, för min och markus del blev det en med oxfilé, sparris, championer och bea sås!

Nä nu ska jag hjälpa markus att säda rummet lite, sen ska vi väl fortsätta att kolla på tusenbröder, vi har några avsnitt kvar. Och jag har inte knäppt nå nya bilder, så det blir ett lite tråkigare inlägg idag!  :P
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0