Saknad gör ont!


Hej bloggen, vakknade för ungefär en timme sen av att mamma ringde och sen kunnde jag inte somna om. Under den timmen har jag bara suttit här och rensat mina tankar lite.

Har ni någon gång kännt att ni älskar någon så himla mycket att det lixom gör ont i en ? Så känner jag, det gör ont att en person man delat så mycket med både glädje och sorg bara försvinner, allt tar slut på nått sätt, det man aldrig trodde att det skulle göra. Ännu värre personen flyttar och allt känns konstigt, man åker förbi platser man varit på tillsammans, man får upp bilder som blir jobbiga, man försöker radera bort saker och ting som kommer upp i ens huvud, men  det är inte alltid så lätt, ibland om det kommer upp en viss låt på radion som man lyssnat på mycket tillsammans kan man fortsätta och lyssna på den och bara komma ihåg hur det var då, det är jobbigt men man fortsätter ändå att tänk och minnas riktigt hur det var, det är som att nått griper tag i hjärtat och ögona blir tårfyllda, men ändå fortsätter man att lyssna på låten. Ja jag vet inte riktigt vad jag vill få ut av det här men det finns en person som jag saknar riktigt mycket, som jag har massvis med fina minnen med som jag aldrig kommer glömma, och som idag är min absolut bästa vän..

Nä nu ska jag försöka ta mig ur sängen, ta mig nått att äta sen ska jag hjälpa mamma med lite saker. Hörs senare!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår exakt vad du menar, känner precis likadant. Gör så otroligt ont i hela kroppen :'/

2009-07-15 @ 21:55:40
URL: http://sandrafahlen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0