Tillbaka för att stanna

Ja ungefär så är det, emmali har tjatat lite smått på mig att jag ska börja blogga igen, så för emmalis skulle ska jag försöka blogga lite oftare. Ja jag kan ju börja med att berätta att denna vecka har spenderats tillsammans med joss, hon har sovit här hela veckan eftersom jag är ensamhemma och vill ha lite sällskap, och vad har vi gjort då ? Jo vi har jobbat hela dagarna lång sen på kvällarna har vi varit så trötta så vi har bara slage på en film och äte en massa gotta till det, rätt så härligt ändå, med tanke på det dåliga vädret. Igår kväll ringde våran chef fredrik och sa att vi skulle få vara lediga idag (fredag) eftersom det bara var jag och joss som skulle jobba, och eftersom det skulle vara våran sista dag, så får jag jobba en dag nästa vecka med dennis istället för jag vill ju inte förlora cirka 500kr, men joss lät rätt så övertygad om att hon inte skulle jobba nå mer, jag lär väl klara mig en dag utan henne på jobbet, men det kommer inte bli lika roligt :P
Tänkte även skriva lite om min dag. Jag vaknade utav att jag var så sugen på godis, och som tur var så hade vi köpt godis dan innan som det fann lite kvar av, började snaska lite på det, och då vaknade joss också och verkade vara lika sugen på godis som mig och kolckan var då sisådär 11, ialla fall vi slog igång en film, satt vid datorn lite och sen vid två tiden åkte joss hem, och jag satt kvar några timmar till framför datorn, sen klev jag upp, åt, duschade, damsög, vilket verkligen behövdes eftersom joss hade söla massa chips på golvet innan hon gick, sen nu sitter jag här igen och väntar på att joss ska komma, jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på för nått ikväll, de lär väl bli nån film eller så, sen lär vi lägga oss i tid, för imorgon bitti ska vi kliva upp rätt så tidigt och åka till sundsvall en sväng och kolla lite i affärer :)
Nä nu ska jag dra mig ifrån datorn ett tag.
Puss

Kommentarer
Postat av: emmali

Hihi, som jag har längtat :D

2009-07-10 @ 20:04:05
URL: http://emmaliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0