Torsdag

Hej! :)
Jag skrev inget igår, ja ni vet iband får jag mina svackor och då orkar jag bara inte skriva nått. Satt ialla fall och prata med en rolig person igår till fya på morron, rätt trevligt faktisk, somna snabbt som bara det efter. Vaknade vid ett idag, klev upp ringde joss sen åke vi med mama och conny till solle. När vi kom fram dit åt vi på nån slags "korvkiosk" och en 90grams skrov fick bli min frukost. Va där nån timme kikade i lite affärer och satt och prata lie och så. Sen åkte vi tillbaka till kramors, väl där skjutsade mamma in mig och joss direkt till stan, jag gick nämligen till synoptiken och beställde en tid, jag ska nämligen beställa linser därifrån eftersom jag ser så suddigt i dom somjg beställde från interet. När det va gjort började jag min tjugominuters gånfärd hem.

När jag kom hem satte jag mig vid datorn en stund sen tog jag moppen in till stan för att hämta en sak. Kom hem oc då vare strykning som stod på schemat, och det var massvis med kläder att stryka.Strök i cirka två timmar sen gick jag upp och åt en sallad, och ja nu sitter jag här igen och längts tills imorron då jag och joss åker till Östersud. Hoppas att on loggar in på msn snart så jag kan fråga när vi ska åka och så, jag hoppas iaf på en rolig helg. En sak till, det lär inte bli så mycket bloggande för min del i helgen eftersomjag inte tar med datorn, men det ska nog gå bra ändå. Vi hörs efter helgen! Ni får ha det så bra så länge :)
Puss och Kram

Ännu en gång krånglar det med bilderna får se om jag får in några senare! :)


Kommentarer
Postat av: markus P

Mycket stavfel :)

2009-07-31 @ 21:58:18
Postat av: Joss

Uppdatera oftare emmmmmmaaaaa!:)

2009-08-07 @ 15:32:13
URL: http://orginalblondie.blogg.se/
Postat av: Anonym

skanr ju dig :(

2009-08-08 @ 21:00:08
URL: http://orginalblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0