Det var visst en sak till

Det finns en person som jag verkligen gör allt för, jag ringer personen var och varannan kväll bara för att höra hur den mår, jag försöker verkligen finnas för den personen. Men för vissa är man aldrig tillräckligt bra, det är alltid fel med det man gör, och man blir aldrig tillräckligt bra för den, och det gör mig grymt besviken. Aldrig får man något svar utan man får hela tiden leva i ovissheten. Jag tycker att det är så himla orättvist. Jag vet inte längre hur jag ska bete mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skit i personen!

2009-11-30 @ 23:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0