Härnösand

Jag och Joss åkte ju somsagt till härnösand direkt efter skolan, camilla gick även med oss en stund på stan. Sen åt vi mat på donken, muuums. Med mig hem fick jag en "kort jacka" med paljetter på, kommer förmodligen en bild på det imorgon. Det vart även en lång väntan på våran buss hem eftersom vi missade den bussen vi egentligen skulle ta, men det är smällar man får ta ibland det gick ju bra vi underhöll oss själva med lite musik och dans på bstation, haha ;) När vi äntligen kom fram till kramfors gick vi på hemköp, där köpte joss lite godis sen vadrade vi hemöver. Direkt när vi kom hem åt jag tacos, haha vilket matvrak jag är :D Nä nu har jag inte så mycket mer att skriva, vi höres imorron. Blir även fest i morgon och det gillas! ^^
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0