Dålig uppdatering

Ja jag vet att jag har varit väldigt dålig med det på sistone, men ska försöka skärpa mig! Hela lovet har snart flygit förbi och jag har knappt hunnit blinka känns det som, och vad har jag gjort då ?
Jo jag har mest varit med joss, sen har jag även varit med markus och emmali, sen har jag hunnit med att träna och så vidare, jag orkar faktiskt inte skriva allt jag har gjort. En sak jag ialla fall har hunnit gjort är att glömma bort min körlektion som jag engetligen skulle ha klockan nio i morse, känns lite surt eftersom nu är det som att jag har slängt 500 spänn i sjön, arg jag blev på mig själv, men det är inget att sitta och älta om, för gjort är gjort eller hur ?

Idag vaknade ialla fall jag och joss vi halv ett, klev upp och åkte direkt med mamma på stan, där va vi ett tag, jag köpte en liten bok, undra vem jag ska ge den till ;) Nä nu ska jag inte skriva så mkt mer, ska iväg och träna snart sen blire till att åka på jobbet och städa! :)
Puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0