Hellu

 

 

 

 

Jag saknar dig varje dag, varje minut, varje sekund, alltid har jag dendär jobbiga känslan inom mig, den vill som inte riktigt försvinna. Det har gått lång tid nu, och det känns fortfarande lika ensamt, jag vänjer mig aldrig! Jag får vara glad för att jag får ha dig som vän, för jag skulle aldrig klara mig helt utan dig, och jag hoppas att du aldrig lämnar mig helt. Du känner mig bäst och du har alltid funnits där för mig. Du är bäst och jag älskar dig!



Nä nu ska jag snart ta moppen och brumma iväg hem till emmali, hon ska nämligen komma till mig, blir nog så att hon sover här :) vi lär nog bara kolla på tv och så, sen ska hon hjälpa mig med mitt prov som jag har imr.
Aja ni får ha en sån bra kväll allihopa för det ska jag ha med världens bästa emmali :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0