Läskigt!

Kom nyss hem från "jobbet" det var riktigt läskigt. När jag och joss satt och väntade på att vi kunde börja städa kom det in en gubbe, han såg lite mysko ut, sen gick han in på toan och var dr inne i tjugo minuter, och jag knnnde inte börja städa fören han hade gått eftersom skutgrejjerna var där inne, sen när han hade gått gick jag in på toan hämtade grejerna och gick ut därifrån snabbt eftersom det inte luktade nå vidare gott. Sen när joss gick in dit såg hon att de va blod på väggen, det var alldeles "färskt" eller vad man ska säga, så vi skyndade oss in till marit som satt i rummet bredvid och höll på med någons naglar. Tur att hon var där ialla fall för det var faktiskt riktigt läskigt, och jag kan ju säga som så att jag kommer aldrig vara där ensam!

Nä nu ska jag inte skriva så mkt mer,för imorgon ska jag och joss upp tidigt för vi ska nämligen till sundsvall, och emmali och anton fyller hela 16 år, Grattis till dom! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0