Saknat mig ?

Har ni saknat mig nu när jag har haft mitt lilla blogguppehåll?
Jo jag kan förstå det ;P haha

Nä men det var faktiskt såhär att joss skrev till mig och undrade om jag hade skrivit nått i min blogg, och då förstod jag direkt att hon saknar att läsa den, så det här lilla inlägget är för henne, snällt va ? ^^

Vet egentligen inte riktigt vad jag ska skriva, jag kan ju börja med att skriva att jag har världens bästa vän som jag aldrig någonsin vill förlora, nämligen joss! Vi har alltid så roligt tillsammans, och jag har så himla många rolig minnen med henne. Jag är riktigt glad för att jag lärde känna henne, vi är så himla lika på sättet, hon är nästan som en syster för mig, kan prata med henne om precis allt, och det känns så bra att ha en vän som hon!
Nä nu ska jag inte skriva en hel roman om hur bra joss är och över hur glad jag är att hon är min vän.






Jag säger bara bill och bull för-all-tid! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0