Tupplur men fortfarande sömnig :S

Jag bjuder på bilden! ;D

Vaknade alldeles nyss utav att veckarn ringde och talade om för mig att det var dax att kliva upp! Jag är fortfarande trött och vill egentligen sova mer men det går inte eftersom jag måste träna på mitt nk prov som jag har tills imorgon, sedan vid halv sju ska jag ta moppen och brumma ner till hallen där ett body pump pass väntar på mig, haha. Efter body pumpen ska joss följa med hem till mig, vi ska kolla på mammas pojkar och inlåst, låter inte helt fel va? :) Nä nu väntar skolböckerna.
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0