Äntligen

Ja som jag har väntat. Sofie följde iaf med mig till solle idag efter skolan gick direkt och tog hål i tungan. Jag var hur nervös som helst fick hålla oves fru i handen HAHAHA . Det gjorde inte lika ont som jag hade trott att det skulle göra men det var inte smärtfritt direkt, och nu har jag riktigt ont. Har endast äte en macka och lite yoghurt idag så jag är riktigt hungrig. Ni som känner mig vet ju hur mycket jag brukar äta ;) haha. Nä men ett stort tack till sofie som följde med mig och tog hand om virriga mig :P <3 När jag var klar gick vi till sofies kusin tony och var där tills våran buss gick tillbaka till kramfors, och när vi väl var där så gick jag hem till emmali en stund innan pappa kom och hämtade mig.

Nä nu ska jag sova, stilmässa imorgon. Känner mig väl inte sådär jätte pepp på de  :P

Ja tungan är lite svullen :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0