Bloggtorka

Japp det stämmer, jag har varken haft tid, ork eller vela blogga. Har dessutom inte suttit vid datorn på flera dagar. Är inte alls på nå bra humör, tur jag har min underbara klass, med dom har jag alltid roligt och är man inte på bra humör så blir man när man är med dom! Saknar dock emelie som är i fjälls nu :)

Dagen har flytit på bra. Började med att jag övningskörde i morse, det gick rätt bra. Nä nu orkar jag inte skriva nå mera

Jag saknar markus persson



jag ser dig fortsätta nu
med varsamma kliv
jag ser dina drömmar sakta lossna
från mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0