Dagarna rullar på

Ska strax ta moppen och brumma bort till hällgumsgatan och hämta Joss. Vi ska först åka och städa sen ska vi hem till mig och kolla på andra avenyn. Tummen upp för det!

Började i alla fall dagen med ett matte prov även den här gången misslyckades jag så nu har jag tre omprov och ett nationellt prov i matten som väntar mig, det blir nog så att jag får gå om kursen nästa år.

Dagarna rullar på och mitt humör är fortfarande inte på topp det är en sak i mitt liv som fattas och jag kan inte göra något åt de. Nä nu ska jag sluta deppa och försöka ha lite roligt med Joss ist, hon får mig alltid på bättre humör! :)

Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0