har tråkigt

1. Fullständigt namn? emma louise viklund
2. Exakt ålder? 18 år och 4 dagar
3. Vart bor du? kramfors
4. Bor tillsammans med? Min familj!
5. Husdjur? inga just nu
6. Favoritlåt? en massa
7. När är du född? 4 april 1992
8. Klass? HV08
9. Vilket år tar du studenten? 2011
10. Något jobb? Nej.
11. När ska du sova ikväll? när jag blir trött
13. Duschat idag? ne ska snart
14. Kramat någon idag? nepp
15. Pussat någon idag? nej
16. Vad har du ätit? mat.
17. Dagens klädsel? linne shorts
18. Dagens smink? inge smink idag
19. Dagens sötnos? sofie
20. Dagens roligaste? ingen
21. Har du många vänner? jag har dom bästa! har så jag klarar mig
22. Hur många har du kysst? deru
23. Vem kramade du senast? sofie
24. Vem pussade du senast? markus
25. Hur många har varit otrogna med dig? ingen hoppas jag
28. Vem pratade du med i telefon senast? emma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? sofie- <3
30. Favoritfilm? vet inte riktigt
32. Låt? Alledels för många
33. Mat? donken xD
34. Dryck? cola
37. Stad? vet inte
38. Land? sverige
39. Ämne i skolan? hv
40. År? 2010

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? hemligt
42. Personen du kysste? markus
43. Gången du spydde? för nån dag sen
44. Gången du grät? idag
45. Pizzan du åt? åt kebabrulle igår
46. Gången du var i Göteborg? länge sen!
48. Gången du var full? vet inte
49. Gången du var hög? har aldrig vare de -.-
50. Personen som såg dig gråta? joss troja

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? svart
52. Hund eller katt? vet inte
53. Ut och festa eller hemma och mysa? beror på
54. Tv-spel eller datorspel? tv
55. Singel eller upptagen? singel
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? men vafan
58. Ragga eller bli uppraggad? uppraggad
59. Big brother eller paradise hotel? paradise hotel
60. Svart hår eller blont? Blondt,
61. Bruna ögon eller blåa? bruna
62. Choklad eller lakrits? choklad
63. Göteborg eller stockholm? stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? vänsterhänt
65. Coca cola eller fanta? Coca cola
66. Pizza eller kebab? pizza
67. Randigt eller prickigt? randigt
68. Älska eller älskas? älskas
69. Leva eller dö? leva såklart

ANTAL:
70. Personer du älskar? Ganska många
71. Personer du hatar? hatar ingen
72. Personer som sagt jag älskar dig? vet inte är väl nå stycken
73. Personer du hånglat med inom den här 24-timmars-period? Ingen
74. Glassar du ätit på en dag? Jag räknar inte...
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Absolut ingen aning
76. Gånger du haft minnesluckor? Hänt någon gång
77. Piercingar har du? öronen naveln
78. Personer du saknar just nu? några stycken
79. Gånger ditt hjärta brustit? en
80. Vad ska du göra i morgon? skolan till mina sötnosar
81. Ska du träffa imorgon? mina vänner
82. Sjöng du senast för? vet inte
83. Hade du senast en msnkonversation med? emelie
84. Spelade du tv-spel med senast? markus
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? vet inte
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? ingen
87. Förtjänar att dö? ingen
89. Vem sov du brevid inatt? själv
90. Gör dig glad? mina vänner och min familj
91. Gör dig ledsen? buhu
92. Vad vill du helst göra nu? åka till markus
93. Önskar du att du slapp göra? läxor
94. Vill du ha nu? En stor kram
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? har nyss fyllt år
96. Längtar du tills? turkiet :D
97. Tycker du om dina betyg? dåliga
98. Ångrar du i ditt liv? mycket
99. Är det bästa som har hänt dig? vet inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0